Tarom May Day! May Day! May Day!
Postat de Gold FM Radio pe 14 noiembrie 2023
Sindicatul Unit Tarom ȘUT a transmis astăzi tuturor angajaților companiei o informare cu privire la efectele aplicării noii Legi a austerității 226/2023
Pe scurt efectele directe și imediate sunt următoarele
- veniturile personalului navigant vor fi diminuate in proportie de 50-60%,
- salariile angajatilor pot ajunge la maxim 80% din valoarea lor actuala cumulate cu sporuri, bonuri de masa, bonuri de benzina, ore suplimentare,ore de noapte etc,
- valoarea bonurilor de masa nu poate depasi 450 lei.
În acest moment piloții au declarat ca nu vor mai discuta nimic cu nimeni in clipa în care primul leu le va fi fost luat in baza acestei legi
Autoritățile mereu uită ca situația companiei nu se datorează pilotilor care în ultimii trei ani au adus practic bani de acasă pentru a contribui la supraviețuirea companiei.
Pentru ca informațiile sunt manipulate mereu prezentăm câteva din sacrificiile pilotilor
- Acceptarea unui sistem dualist de plată bazat pe salariu mic în lei și impozitat cu 16% dar și taxat cu 32% pentru CAS și CASS ( 6 mii 4 sute salariul fără sporuri a unui pilot comandant) și diurne în valută neimpozabile care produc un venit mediu net lunar de doar 4.500 euro în condițiile în care un copilot la Wizzair câștiga net 7 mii euro lunar iar un comandat peste 10 mii!
Aceasta deoarece grație managementului de tip corporatist și politic impus dar fără pic de experiență în aviație,Tarom a înregistrat și înregistrat pierderi enorme
Planul de redresare al Price Waterhouse and Cooper pentru care s-au plătit sume enorme și a fost făcut de personal fără nici o legătură sau cunoștiințe cu aviația nu a produs decât pagube companiei, Tarom ratând intrarea pe profit mult trâmbițată de acest plan
Se pune normala întrebare Quo Vadis Tarom pentru ca aceasta se scufundă mai repede decât Titanicul
Și iar o să nu se spună de către vreun flăcău imagine de reclamă la whisky ca acolo sunt banii dvstra stimați cetățeni și contribuabili români!