PANDEMITA,Episodul 3. TOLONTAN & RINGIER AU PRIMIT PESTE 2 MILIOANE DE LEI ÎN OPERAȚIUNEA “MITUIREA PRESEI”

Postat de pe 20 octombrie 2021

Autor: Iosefina Pascal

“Tribunalul Tolontan Mediatic Organizat” taie în conștiința vie a poporului român.

Tontolan se întreba retoric cine este de vină pentru eșecul campaniei de vaccinare: „Este foarte important să știm cine a greșit pentru că acele persoane nu mai au ce căuta la masa deciziilor”.


Eu mă gândesc să începem cu cei plătiți cu 29 de milioane de euro să promoveze măsurile guvernamentale și vaccinarea în rândul cetățenilor României. Mă gândesc să ne uităm la Tontolan și Gașca, ale căror mesaje au ajuns, în zadar, de zeci de ori prin fața ochilor și pe la urechile a 12,6 milioane de cetățeni… De zeci de ori.
Or fi surzi românii? Or fi orbi? Or fi PROȘTI, cum zice Ceata lui Cîțoi? Sau au eșuat chiar cei plătiți din banii noștri să ne mintă, să ne scuipe în gură și, en fin, să ne cenzureze ?


Tontolan este unul dintre beneficiarii direcți ai Campaniei de Mituire a Presei din bani guvernamentali. Acesta a încasat, din documentele SGG pe care le am în posesie, până în luna aprilie 2021 suma de 910 mii de lei, adică 184 mii de EURO de la Guvernul României pe firma RINGIER SPORTAL SRL. Trustul RINGIER, însă, a încasat pe firma mamă RINGIER ROMÂNIA SRL, încă 1,6 Milioane de lei, adică aproximativ 320 mii de EURO.


Dar cine este Tontolan? Și cum a apărut “Tribunalul” Libertatea care, la ordin, pe banii noștri, taie și spânzură libera exprimare în spațiul public?

În anul 2000, când conducea trustul INTACT, Cozmin Gușă i-a făcut un cadou lui Dan Voiculescu, după cum a mărturisit chiar el în repetate rânduri, cumpărând brandul GSP de la RINGIER, care a fost mai mult în regim barter decât pe bani.

Un an mai târziu, tot Cozmin Gușă l-a rugat pe Voiculescu să-l angajeze pe Tolontan șef la Gazeta Sporturilor și pe Sorin Enache director general la Antena. Dan Voiculescu a acceptat pentru că Gușă Cozmin era Secretar General la PSD în alianță cu PUR, partidul lui Voiculescu.

Deci, Voiculescu a luat pe nimic Gazeta Sporturilor, urmând ca zeci de ani mai târziu, acesta să primească 8 milioane de euro de la RINGIER care l-au cumpărat pe Tolontan la pachet cu Gazeta Sporturilor. Tranzacția trebuia efectuată în două părți, prima tranșă de la o firmă bulgărească bizară despre care știu adevărul doar cei doi foști prim-adjuncti ai SRI (Florian Coldea), respectiv SIE (Predoiu Silviu), iar a doua tranșă de la RINGIER Elveția. Doar că a doua tranșă nu a mai fost plătită de RINGIER, ci tot de firma bulgărească, deși putea fi anulată tranzacția de către Dan Voiculescu și, astfel, Tontolan, personajul principal al anchetei, nu ar mai fi existat astăzi.


Nu ar mai fi fost marele lider editorial al trustului RINGIER, condus astăzi de către foștii directori de la MediaPRO, despre care însuși Adrian Sârbu a spus că l-au furat, de foștii directori de la INTACT și de foștii directori de la Realitatea, despre care Sorin Ovidiu Vântu a spus că l-au furat, în nenumărate rânduri.

În concluzie, “Tribunalul Mediatic Organizat” este foarte bine alimentat cu bani publici provenind de la cei 70% dintre cetățenii plătitori de taxe și impozite cărora le-a fost anulat dreptul la libera exprimare și încălcat dreptul de a alege cu privire la sănătatea și viața lor.


Opiniile cititorului

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate *


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.


Melodia actuala

Titlu

Artist

Background