Cum își “înțeapă” Wizzair clienții printr-o suprataxă pe post de eroare de soft nereparabilă
Postat de Gold FM Radio pe 21 mai 2024
Un clujean ne-a scris să se plângă de faptul că WizzAir le percepe clienților o suprataxă, care de fapt e o eroare de sistem. În mod inexplicabil, compania aeriană deși știe despre această eroare nu a reușit să o repare, astfel că multe persoane ajung să plătească această taxă.
„Am o situație legată de o suprataxă servicii practicată de Wizzair la achiziția biletelor de avion, care este de fapt o eroare de sistem pe care nu o remediază. Sunt destui clienți care plătesc această taxă, chiar și in grupurile de Facebook sunt mulți care reclamă această suprataxă”, ne-a scris clujeanul.
Situația a fost reclamată și de pasagerii din Ungaria încă din 2022, iar compania aeriană a fost amendată. Wizz Air a transmis atunci că rchipa lor dezvoltă continuu sistemul pentru a evita astfel de erori. Până atunci, le-au sugerat pasagerilor să reia procesul de rezervare dacă se confruntă cu o astfel de greșeală. Recuperarea banilor în caz de eroare este ușor cu ajutorul serviciului pentru clienți.
Din spusele celor care s-au confruntat cu această situație, acea suprataxă apare dacă ai căutat în mod repetat ofertele de preț pentru o anumită destinație în același interval de timp.
Din păcate, taxa apare chiar la ultimul pas al rezervării și este foarte ușor să nu fie observată de cei care achiziționează bilete care ajung astfel să achite o taxă de 40 de euro fără să își dea seama.
Unul dintre clienții WizzAir susține că este petru a patra oară când solicită caompaniei aeriene să îi returneze taxa reținută abuziv.
„Sunt la a patra reclamație pe site-ul Wizzair. La primele două mi s-a returnat in câteva zile taxa, a treia este in lucru…și tocmai ce am făcut a patra reclamație. Eroarea persista chiar dacă schimb calculatorul sau aplicația mobila, se pare ca odata ce contul este văzut “bot” nu exista scăpare”, susține clientul.
Se pare că odată ce un cont a fost recunoscut de sistem drept robot sau că ar fi apelat la sistemele automate de rezervare (folosite de agenții) indiferent de pe ce device se face logarea acea suprataxă nu dispare.
Clienții sunt pe bună dreptate furioși, deoarece chiar dacă de obicei compania rezolvă prompt cererile de rambursare a taxei, este frustrant ca după fiecare achiziție de bilete să faca cerere de rambursare.
Probabil compania nu se grăbește să soluționeze această eroare, mizând pe faptul că sunt multe persoane care nu observă că le-a fost adăugată o taxă în plus și astfel mai adună niște bani.
sursă: ziardecluj.ro