Supermarketurile Walmart renunță la politicile woke de „diversitate, echitate și incluziune”
Postat de Gold FM Radio pe 27 noiembrie 2024
Cel mai mare lant de supermarketuri din lume nu va mai vinde articole LGBTQ și cărți despre transgenderism care sunt destinate copiilor, scrie The Telegraph
Walmart a anunțat că nu va mai vinde articole și cărți despre transgenderism care sunt destinate copiilor într-o revizuire majoră a politicilor sale privind diversitatea.
Walmart, care este evaluat la 665 de miliarde de dolari, a spus într-o declarație că va elimina treptat termeni precum „diversitate, echitate și incluziune” (DEI) din materialele companiei.
Cel mai mare retailer din lume a continuat să anunțe că le va interzice vânzătorilor terți să ofere pe site-ul său articole cu tematică LGBTQ care erau destinate copiilor transgender, cum ar fi liante pentru piept și o serie de cărți.
După uciderea lui George Floyd în 2020, șeful executiv al Walmart, Doug McMillon, a anunțat că Walmart va finanța Centrul pentru Egalitatea Rasială.
„Sclavia, linșajul, conceptul de separat, dar egal și celelalte realități din trecutul nostru s-au transformat astăzi într-un set de sisteme care sunt prea des, nedrepte”, a spus el la anunțarea finanțării.
Potrivit Wall Street Journal, compania va desființa acum organizația nonprofit care sprijină furnizorii deținuti de minorități.
În timp ce susținătorii programelor DEI spun că mai sunt multe de făcut pentru a contracara inegalitatea, în ultimii ani a existat o reacție crescândă față de aceste politici, reactie condusă de președintele ales Donald Trump și susținătorii săi.
Boeing, care se bazează pe Pentagon pentru contractele critice, a declarat săptămâna trecută că își va rezilia departamentul DEI.
Luni, activistul anti-DEI Robby Starbuck a sărbătorit anunțul pentru care a militat.
„Vești masive: Walmart își pune capăt politicilor de trezire. Acum vă pot spune în exclusivitate ce se schimbă și cum s-a întâmplat”, a scris el pe X, fost Twitter.
„Săptămâna trecută le-am spus directorilor de la Walmart că scriam acolo o poveste despre trezire. În schimb, am avut conversații productive pentru a găsi soluții.”
Într-o declarație transmisă presei americane, Walmart a spus că multe dintre schimbări sunt în lucru de câțiva ani și nu sunt rezultatul conversației cu Starbuck.
El a spus că este „dispus să se schimbe alături de asociații și clienții noștri care reprezintă toată America”.
A adăugat: „Am fost într-o călătorie și știm că nu suntem perfecți, dar fiecare decizie vine dintr-un loc în care dorim să promovăm un sentiment de apartenență, să deschidem uși către oportunități pentru toți asociații, clienții și furnizorii noștri și să fii un Walmart pentru toată lumea.”
Starbuck a spus că compania a fost de acord să „elimine produsele sexuale și/sau transgender neadecvate comercializate copiilor”, să revizuiască toată finanțarea marșurilor Pride și să pună capăt antrenamentelor pentru echitatea rasială.
El a spus că retailerul a fost, de asemenea, de acord să nu mai distribuie informații despre politicile corporatiste LGBTQ cu Human Rights Campaign, o organizație națională care a luptat mult timp pentru astfel de grupuri. Nu a existat un răspuns imediat din partea campaniei pentru drepturile omului luni.
Starbuck făcuse anterior presiuni cu succes pe alte companii americane să se retragă de la eforturile sale de diversitate, inclusiv Tractor Supply Company și producătorii Ford și Deere.
https://twitter.com/robbystarbuck/status/1861183474667004141
sursă: The Telegraph