ITALIA, POATE: Vestul Sălbatic s-a terminat pentru influenceri

Postat de pe 15 mai 2024

Influencerii din Italia vor fi supuși în curând unor reguli mult mai stricte, relatează BBC. În viitor, influencerii cu peste un milion de urmăritori vor fi monitorizați de autoritatea media AGCOM. „Vestul sălbatic s-a terminat”, a declarat șeful AGCOM, Giacomo Lasorella, citat de La Repubblica. Ulterior, influencerii cu mai puțini urmăritori vor fi, de asemenea, monitorizați mai strict, scrie Gazeta Românească din Italia.

În viitor, influencerii cunoscuți vor trebui să eticheteze clar orice colaborare și propriile interese economice, în caz contrar ei ar putea fi sancționați cu amenzi mari, de până la 250.000 de euro. Legea este menită să protejeze în special tinerii, care sunt mai ușor de influențat de reclame. În cazul plasării de produse, de exemplu, influencerii vor trebui, pe viitor, să includă și un anunț corespunzător, așa cum se obișnuiește în mass-media.

Chiar recent, cea mai cunoscută influencer din Italia, Chiara Ferragni, care are aproape 30 de milioane de urmăritori pe Instagram, a fost amendată cu milioane de euro pentru că a făcut publicitate la un tort tradițional italian de Crăciun al producătorului Balocco.

sursă: flux24.ro


Opiniile cititorului

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate *


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.


Melodia actuala

Titlu

Artist

Background