Televiziunile de știri pierd la greu banii de campanie. Politicienii au început deja să se orienteze către TikTok
Postat de Gold FM Radio pe 28 decembrie 2024
Deja 65% dintre companii aleg să se promoveze pe social media, nu pe TV. Din start, este o pierdere pentru televiziuni. Dacă se vor împuțina și banii de la partide și independenți, va fi o situație destul de dificilă. Iată doar câți bani dăduseră formațiunile în campania precedentă:
PSD: 37 de milioane de lei, din care 12 milioane de lei au fost alocate pentru publicitate media, 10 milioane pentru campanii online și 11 milioane pentru vestimentație;
PNL: 4,2 milioane de lei, din care 700.000 de lei pentru online și 700.000 de lei pentru media;
AUR: 1,87 milioane de lei pentru campaniile online;
USR: 1,2 milioane de lei, din care 812.000 lei au fost destinate sondajelor.
După ce au dat asemenea sume, nu este de mirare de ce mulți au decis să mai rărească aparițiile la Antena 3 și Digi și să-și facă TikTok.
sursă: ziuanews.ro